    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Odzysk deszczowki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 18 May 2016 13:09:08 +0200

    W dniu 2016-05-16 o 10:03, Budyń pisze:

    > najpierw musi o sciekach/deszczówce/oknach, inaczej z nim nie gadamy :)

    Zatem i ja się włączę w tą dyskusję.
    W rządzie to dopiero mamy "SZAMBO".
    Jakby co, zacząłem o ściekach.

    > a tak w ogóle to na upalne dni na zewnątrz okna dachodego mozna by naciągnąć
    kawałek płótna z jakąś gumką. Będzie dosc jasno i zatrzyma 95% ciepła. No i bedzie
    prawie za darmo.

    A propos szamb i zbiorników na deszczówkę. Znaną rzeczą jest, że są to
    wylęgarnie komarów. Znalazłem w necie środki do zabezpieczania takich
    zbiorników przed komarami. Są to środki na bazie olejów silikonowych,
    które tworząc cienki "film" silikonowy na powierzchni wody. Ten "film"
    sprawia, że komary próbując się przez niego przedostać giną.
    Czy ktoś z Was miał już okazję stosować takie "cudo"?