    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odzysk deszczowki
    Date: Fri, 20 May 2016 22:36:15 +0200

    W dniu 2016-05-16 o 10:58, gobo pisze:
    > Hej,
    > Deszczowke do zmywarki odpuszczam, bo nie chce jej uzdatniac.
    > Do prania za to podobno nadaje sie doskonale. Woda jest miekka, do tego
    > nie osadza sie zaden kamien. Zuzywa sie mniej detergentow. Czytam caly
    > czas o systemach do gromadzenia i wykorzystaniu deszczowki i
    > przeznaczenie tej wody do prania to standard.
    Mam zrobioną instalację deszczówki do podlewanaia ogrodu i widze jaka ta
    woda jest, po 1, czarna, szczególnie w zimie, tyle syfu lata w
    powietrzu, po drugie śmieci, sporo tego, pyłki, liscie, owady.
    Tak jak Ty miałem zamiar używać jej także do spłukiwania kibli, zrobiłem
    osobną instalację ale na "chwilę" ja podłączyłem do zimnej wody bo
    deszczówi nie miałem skończonej, jak zobaczyłem co w deszczówce plywa to
    mi przeszło, tym bardziej że spłuczka to dość delikatny mechanizm.
    Tobie podobnie radzę, potencjalne zyski są małe a problemy duże, mam
    wodę ze studni i używam fitrów i wiem ile z nimi jest problemów.

    --
    Pozdr

    Janusz_K