  • Data: 2020-04-29 12:55:08
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 11:21:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z ICPC zadzierać nie zamierzam więc poinformowałem Edytkę ze te 589zł zapłacę.

    Edytka przysłała nr konta do wpłaty opłaty dla ICPC

    Oto szczegóły konta, aby dokonać płatności poniżej.

    "Nazwa banku: Bank Millennium
    Numer konta: 74116022020000000451685792
    Nazwa konta: Maria Kosater

    Po dokonaniu płatności wyślij mi natychmiast potwierdzenie, aby pożyczka mogła zostać
    dostarczona do domu."

    Odpisałem Edytce że mój bank wymaga przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1zł z konta
    Marii Kosater na wcześniej podany przeze mnie nr konta.