    From: "Dirko" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Ogrody działkowe.
    Date: Wed, 25 Jul 2012 18:38:07 +0200

    Użytkownik "Moon" <d...@y...com> napisał w wiadomości
    news:jun560$j5l$2@news.icm.edu.pl...

    > zielone płuca, to jest Central Park.
    > a te budki z dykty i przeraźliwy galimatias durnowatych nasadzeń to jest
    > po prostu zielony śmietnik, a nie płuca.
    > moon

    Hej. Sympatyczny kolego, gdybyś widzial jakie teraz "altanki" buduje się
    na działkach to wara by Ci opadła. Jeżeli gdzieś jeszcze trafiają się budki
    z dykty to jest to relikt gospadarki niedoborów gdy bez urzędowego
    przydziału nie można było kupić praktycznie żadnych materiałów budowlanych.
    Przyznam się, że nie rozumiem terminu durnowate nasadzenia. Chodzi Ci o
    coraz rzadziej uprawiane na działkach warzywa czy może o klasyczne iglaki na
    wymuskanej płaszczyźnie trawnika?
    Na "moich" działkach gnieżdżą się między innymi makolągwy, pleszki,
    pokrzewki nie licząc zaprzyjaźnionej czeredy mazurków. Zaś nad głową
    zobaczyć dzisiaj było można bieliki, błotniaki, białe czaple, łabędzie oraz
    usłyszeć żurawie i dzikie gęsi. Jest dużo żab i czasami trafiają się
    ropuszki i jaszczurki zwinki.
    Może ta moja działka nie umywa się do Central Parku ale na pewno jest na
    niej czym oddychać. :-)
    Pozdrawiam satysfakcjonująco Ja...cki
    PS W sąsiadujących ogrodach bociany od lat mają gniazdo na słupie tuż obok
    domu dzialkowca. W tym roku jest trójka młodych. :-)