    From: czeremcha <1...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Ogrody działkowe.
    Date: Fri, 27 Jul 2012 02:17:28 -0700 (PDT)
    <x...@4...net> <jug5ap$18t$1@inews.gazeta.pl>
    <195ttiz4vryen$.1dvv0c8r9y3k2$.dlg@40tude.net>
    <jugker$q9k$1@inews.gazeta.pl>
    <1c2fuzre0rtym.1rbhottang4v9$.dlg@40tude.net>
    <ijre3nuz02xt$.6hy2gbc50osv$.dlg@40tude.net>
    <juh4fc$9qn$1@inews.gazeta.pl>
    <10bm5cmgjtwit.udggyc178u93$.dlg@40tude.net>
    <juioe9$sld$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jujkqn$lvm$1@inews.gazeta.pl>
    <1a3phrlh5ssgv$.c5cibqm8asty.dlg@40tude.net>
    <17qktvgfausct$.2w7z7kvpaxxx$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <afu3l78usrwf$.k5co7telb1ro.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <1l8jaai5hpbyf$.1jy23nwz95j5y$.dlg@40tude.net>
    Cc: i...@g...pl

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 22:29:26 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Aby znaleźć miejsce trzeba było
    > wielokrotnie robić okrążenia wokół centrum. I i to często bez efektu. Wiele
    > razy godzinę jeździłam w kółko i to w żółwim tempie, bo kółko skladało się
    > z samych takich jak ja, co czekali na miejsce.
    > A tu ktoś pieska nie ma gdzie wyprowadzić i prostestuje.

    To się kopie gigantyczną dziurę w ziemi, robi się parking podziemny i na poziomie
    "zero" przywraca się trawniczki, krzaczki i ławeczki...

    A kierowcy i ich pierwszeństwo do wszystkiego w Polsce... Nie mogę tego zrozumieć...

    Wróciłam z urlopu /między innymi/ w Prowansji. Długie aleje zadrzewione z obu stron
    pięknymi platanami. Kierowcy jeżdżą coraz szybciej, coraz bardziej się im śpieszy.
    Drzewa stanowią zagrożenie. Można się o nie rozbić. Można wpaść w poślizg na
    liściach...

    U nas się takie "zawalidrogi" wycina, bo czymże jest drzewo w obliczu życia
    ludzkiego? :-> "Tam" stawia się ograniczenia prędkości, tablice "uwaga, droga
    zadrzewiona" i montuje "przeszkadzajki" - szykany w poprzek drogi, żeby wymusić
    ograniczenie prędkości. "Tu" się biadoli, że kierowcy jeżdżą za szybko... Trzeba im
    taką jazdę utrudnić, i tyle... Oczywiście tam, gdzie nadmierna prędkość może
    kosztować czyjeś życie...

    Ania