  • Data: 2011-12-13 08:28:13
    Temat: Re: Ogromna wilgotność w nowym domu
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:d78246d6-c304-49ac-95f1-f63d7e9f3011@d10g2000vb
    f.googlegroups.com...

    Czesc Kaszpir ;-)

    > Jezeli temperatura spadnie ponizej 2-3stopni ale w domu,
    > wtedy podgrzac, nie rob sauny z domu ;-))

    >Czemu ?
    >Ja zrobiłem ...
    >W lato miałem przez kilka dni ponad 35 stopni w domu ...
    >Wilgoć bardzo szybko się ulotniła i z około 90-99% miałem już około
    >70-75% ...
    >Warunek zrobić odpowiedni "przeciąg" aby wilgoć miała którędy
    >wylecieć ...

    Zgadzam sie z tobą, pamietam jak pisales o wilgoci ;-))))))))))
    Ja podaje rozwiazanie na wlasnym przykladzie.
    Rowno rok temu tynkarze pracowali u mnie,
    mroz byl zacny, a zima piekna ;-))
    Fakt, bylo to suche mrozne powietrze ;-)))
    Schlo wolniej na betonie, schly woolno, bardzo wolno tynki cementowe
    robione tradycyjnie, ceramika wody nie wchlania ;-)
    Tynki maszynowe w zasadzie niezaleznie
    od temperatury i tak swoje musza odstac, roznie sie mowi/czyta,
    czekalem 28 dni;-)
    Wylewka jest sucha, wody prawie nie ma, mrozy jej nie grozne ;-))
    Jedynie praca przy niskich temperaturach jest malo komfortowa ;-))

    Jak zwykle sa dwie szkoly ;-))
    Jedna mowi zeby grzac i wietrzyc,
    druga zeby prawie mrozic i wietrzyc :D

    pozdrawiam