  • Data: 2021-08-20 07:54:30
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-08-19 o 12:38 -0700, ptoki napisał:

    > Stojacy samochod marnuje wiecej miejsca na podworku niz jego obrys.

    I dlatego lepiej ten samochód obudować pustakiem? Przyznam, że nie do
    końca rozumiem, na czym polega ten argument (być może czegoś nie
    doczytałem). Jeśli o miejsce przed domem chodzi, to dodam tylko, że ma
    jedną bardzo fajną cechę: jest znacząco tańsze od tego zabudowanego. No
    i jest go zazwyczaj dużo więcej, chyba że ktoś kupił malusieńką działkę
    i wybudował się na niej z niepotrzebnym rozmachem (co chyba właśnie
    sugerujesz).

    Mateusz