  • Data: 2013-03-25 12:19:33
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:
    > Witam!
    >
    > W kupowanym segmencie projekt zakładał ułożenie ogrzewania
    > podłogowego w części kuchennej "salonokuchni", natomiast w salonie -
    > grzejniki. I tak też zrobiono.

    Bo ciut taniej?

    Kolego, widze jakies domy za 1mln w okolicy (na sprzedaz) na dole kalafiory,
    duzo kalafiorow - sciany sie kurza, 'mebel' watpliwej urody, utrudnia
    meblowanie i nie wyglada :-( Jedynie koty je lubia, duzo ciepla w jednym
    miejscu :)

    Grzejniki jedynie na reczniki (drabinkowe) ew w garazu ale i tu byl dal
    podlogowke bo szybciej schnie a z auta kapie sporo (nie mowimy o plynach
    ustrojowych samochodu...). Reszte napisali inni, kondensacyjny i caly dom w
    podlogowce (jeszcze jakby dodac sterownie termostatem na kazdy pokoj, termostat
    systermowy przy przelaczniku od oswietlenia).

    Zrob kalkulacje, grzejnik dodatkowy moze byc typu kanalowego (ale sa drogie). W
    znanych mi mieszkaniach podlogowka w calym salonie spokojnie wystarcza.

    Troche pozno, nigdy nie jest za pozno ale koszta roboty :/ Nigdy po
    wprowadzeniu juz sie tego nie podejmiesz. Ostatni dzwonek i tak juz po czasie
    ale szanse masz :)

    Doprowadz chociaz rury od rekuperacji przynajmniej na pietrze (sypialnia i
    pokoje ale i dol zrob jak kasy starczy).