    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Date: Sat, 30 Mar 2013 12:03:37 +0100
    <kiq7to$ivf$1@node1.news.atman.pl> <kiqf84$2fj$1@news.task.gda.pl>
    <kit1id$cba$1@speranza.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <kiv940$uok$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <kj1pg9$i2j$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <kj27nt$th7$1@speranza.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <kj551c$8r6$1@news.dialog.net.pl>
    <c...@g...com>

    >Przy ciezkich robotach - owszem, tego typu ciezsze prace moga dac w kosc.
    >Ale dla zdrowego faceta to POWINNA BYC PRZYJEMNOSC :) Ludzie placa za
    >silownie a tu nie dosc, ze mozna >sobie poprawic kondyche to jeszcze ma sie
    >z tego wielka satysfakcje :) No nie wiem - ja jestem raczej chudy (70kg)

    Wiesz co , powiem brzydko ... piedolisz głupoty ...

    Jeśli dla Ciebie kładzenie gryzącej , pylącej wełny to przyjemność i sposób
    za miłe spędzenie czasu to chyba jesteś masochistą ...

    Na siłownię ludzie wybierają się nie z przymusu ale dla przyjemności ...
    I jest to ich świadomy wybór a nie konieczność ...

    Bawienie sie w budowlańca to nie jest przyjemność i nigdy nie będzie jest to
    konieczność dla ludzi których nie stać na dom i na wynajęcie fachowców , a
    całe te gadanie po prostu bierze się z tego że tych ludzi nie stać na
    fachowców i wymyślają tą całą otoczkę aby innym pokazać że nie jest to
    problem finansowy ...
    Według mnie bzdury ...

    Ja osobiście wolę wypić piwko na tarasie , poczytać gazetę , ponawić się z
    dziećmi niż brudny , spocony , wykończony harować po pracy ...

    Większość ludzi buduje na pokaz i większości nie stać na taki dom i wtedy
    zaczynają się schody i szukanie oszczędności ..

    >~2 lata zrobilem najgorsza robote, dzis (sam jestem dziadkiem..;) mam 32 i
    >faktycznie zona marudzi, ze narzekam ciagle ze cos mnie boli :P Ale 50
    >pelnych plyt KG samemu w 3-4h z >garazu na poddasze po schodach potrafie
    >jeszcze wniesc wiec nie jest zle :D W zeszlym roku wylewalem fundament pod
    >murki tarasowe to ~10 ton materialu w poltorej dnia z tesciem >sie "tymi
    >recami" wrzucilo do betoniarki i przewiozlo ~50m dalej :)

    I to jest powód do dumy ? Że się zaharowujesz ?
    Ja też sam dużo potrafię robić i to robię , ale nie robię tego z powodu że
    ludzie i inne bzdury , ale z powodu że za mało zarabiam i nie zawsze mnie
    stać aby zatrudnić fachowców ...
    A teściem też robiłem ogrodzenie , wylewałem beton i itd ...
    Ale z zazdrością patrzyłem jak sąsiadom robiła firma i że zrobili to lepiej
    od nas ...

    Ja w czasie wykończeniówki schudłem 20kg. Po powrocie do domu nie miałem
    siły na nic , po prostu padałem. Nie miałem nawet ochoty jeść ...

    >Takze polecam troche pracy fizycznej - znakomicie wplywa na psychike, no a
    >jak piwko potem smakuje!

    No cóż ja uważam inaczej. Ludzie sami robią bo po prostu ich nie stać na
    wynajęcie fachowców i taka jest prawda ...
    A te wszystki gadki że robi sie z przyjemnością i to żaden problem a sama
    przyjemność to sobie można włożyć ... miedzy książki ...