  • Data: 2013-04-09 22:32:27
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kk1ko3$ss4$1@node1.news.atman.pl...

    > Ciekawa odpowiedź na to jak po tym jak zarzuciłeś mi kłamstwo
    > pokazałem cytat z archiwum :-)

    Oczywiście. Tyle, że cytat, który odnosił się do czeoś innego.

    > Szkoda że nie występujesz pod imieniem i nazwiskiem aby każdy mógł
    > unikać takich uczciwych fachowców jak Ty.

    Ujawnij najpierw swoje i dopiero wtedy wymagaj.
    Zauważ też, że ja nie stawiam Ci takich żądań i szanuję Twój wybór bycia
    anonimem.
    Uszanuj także wybór innych w tym zakresie.

    > Oczywiście panie psychologu - Ty wiesz jaka jest "moja natura" - w
    > końcu Ty wiesz wszystko!

    Prezentujesz ją w swoich wypowiedziach.
    Zwróć także łaskawie uwagę na to, że co trzeci temat na grupie jest Twój
    i co druga wypowiedź we wszystkich wątkach, w których kreujesz się na
    specjalistę od "fszystkiego", muszącego poprawiać po fachowcach :)
    Twoje porady nacechowane są "opowieściami z mchu i paproci". Jak widać
    fantazji Ci nie brakuje, ale wiedzy i doświadczenia owszem. :)