  • Data: 2013-04-10 13:43:16
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Oczywiście. Tyle, że cytat, który odnosił się do czeoś innego.

    Wszystko jest w archiwum każdy może sam ocenić. W sumie nie wiadomo co
    gorsze czy to że napisałeś bzdurę czy to jak teraz twierdzisz że nie
    potrafisz czytać ze zrozumieniem.

    > Ujawnij najpierw swoje i dopiero wtedy wymagaj.
    > Zauważ też, że ja nie stawiam Ci takich żądań i szanuję Twój wybór bycia
    > anonimem.
    > Uszanuj także wybór innych w tym zakresie.

    Nie zarabiam w branży budowlanej, instalatorskiej ani wykończeniowej więc
    nie ma obawy, że kogoś oszukam. Gdy wypowiadam się na forach dotyczących
    mojej branży bynajmniej nie jestem anonimowy.

    > Prezentujesz ją w swoich wypowiedziach.
    > Zwróć także łaskawie uwagę na to, że co trzeci temat na grupie jest Twój i
    > co druga wypowiedź we wszystkich wątkach, w których kreujesz się na
    > specjalistę od "fszystkiego", muszącego poprawiać po fachowcach :)

    Nie muszę. Lubię i robię to nieodpłatnie. Tak po prostu. Jest to dla mnie
    bardzo przyjemna odskocznia od pracy za biurkiem.
    To że teraz częściej się wypowiadam niż kiedyś to tylko dlatego, że mam
    więcej czasu. Jak Ci to przeszkadza to dodaj mnie do KF'a.

    > Twoje porady nacechowane są "opowieściami z mchu i paproci".

    Jak masz jakiś konkretny zarzut to go po prostu napisz - tego wymaga
    przyzwoitość.

    > Jak widać fantazji Ci nie brakuje, ale wiedzy i doświadczenia owszem. :)

    Oczywiście! Brak mi Twojej wiedzy i Twojego doświadczenia pochodzących z
    ulotek reklamowych różnych producentów.

    Brak mi wiedzy w zakresie fizyki i nie znam zasady która by zatrzymywała
    przepływ energii od rozgrzanej podłogi do pomieszczenia pomimo różnicy
    temperatur.
    Brak mi też doświadczenia o pomieszczeniach w których przebywają ludzie
    gdzie temperatura przy ziemi jest o 5 stopni niższa niż ta pod sufitem. Po
    prostu na dziesiątki pomieszczeń które pomierzyłem (tak _pomierzyłem_ a nie
    tylko liczyłem) takiego nie spotkałem. Jest to ewidentny brak doświadczenia.
    Na pewno takie pomieszczenia istnieją skoro tak ktoś napisał w jakiejś
    ulotce.

    Na szczęście moja wiedza i doświadczenie które posiadam są wystarczające
    abym mógł pomagać innym.

    Pozdrawiam
    Ergie