  • Data: 2009-12-26 12:59:02
    Temat: Re: Ogrzewanie
    Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XL pisze:

    > Od ok. 10 lat świetnie zdaje to egzamin, pokój córki jest
    > jednym z najlepiej ogrzanych i jak sądzę, najbardziej ekonomicznie
    > ogrzanych, pomieszczeń w domu. Tyle, że podczas używania pieca, czyli w
    > sezonie zimowym, nie należy zostawiać drzwi do pokoju otwartych, bo wtedy
    > włącza się nadmuch ciągle, gdyż w pozostałej części domu zwykle jest
    > chłodniej.

    Hmmm, ale u was pewnie dużo większa powierzchnia niż u nas, my mamy
    pomieszczenia, po 11-12 m kw. Jedyne drzwi jakie posiadamy to do
    łazienki, reszta pomieszczeń otwarta, więc raczej nie da się zamknąć
    pokoju.
    Na razie chcemy tylko jeden piec do najmniejszego pokoju, w drugim
    zostaniemy jeszcze przy kafloku.
    Nie wiem również czy będzie potrzebny trzeci piec do kuchni czy da się
    dalej tak funkcjonować, że dwa piece w pokojach i ciepło będzie
    wędrowało. W tej chwili to zdaje egzamin, ale nie wiem jaka opcja będzie
    lepsza przy akumulacyjnych.
    --
    w_e