  • Data: 2018-12-02 21:57:25
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2018 o 19:41, Lisciasty pisze:
    > Przyzwoicie :]
    > Jaka to pompa?

    Kiedyś pisałem - chińczyk. Ja mam splita w wersji 11kW -
    http://www.amitime.com/product_show.aspx?id=497

    > Monitoruję sąsiada, który ma chatkę 100m2, grzeje gazem. Ciekaw jestem
    > czy w takiej chacie miałaby sens pompa PW.

    Skoro już ma wszystko co potrzebne do grzania gazem, to z pewnością nie
    opłaca się teraz tego wyrzucać i zmieniać. Ale gdyby gaz bardzo
    poszybował, a piec się zepsuł to czemu by nie jakieś 6kW. Ja gdybym miał
    gaz przy działce, to szczerze teraz nie miałbym pompy i nadal bym o nich
    nic nie wiedział. A nie chciałem mieć grzania do którego trzeba coś
    dosypywać. Także takie szczęście w nieszczęściu ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz