  • Data: 2018-12-16 21:05:45
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 14:42, marios pisze:

    > BTW. Mogę zapytać się ile kosztuje podłączenie gazu od rury idącej pod
    > płotem do domu (starego, 60m2) w odległości ok. 70m od płota?
    >
    > Czytałem trochę po www, ale jest duże poplątanie kosztów i w sumie nie
    > wiem co liczyć (i co można samemu a co tylko 'uprawniony")
    Samemu to niewiele, najlepiej idziesz do najbliższej gazowni i pytasz
    kto robi projekty
    wtedy dużo spraw będziesz miał z górki, zrobi ci projekt, załatwi
    kierownika, firmę wykonawczą, gazowni zapłaciłem za przyłącze 1200, mnie
    projekt kosztował 1000 i w tym miałem wszystkie papierki jedynie mapę
    musiałem dostarczyć, wykonanie 960, wewnątrz 1500 z podłączeniem i
    odbiorem, kominiarz 100.
    70m wykopu i rury nie będzie dużo kosztować, może 500-700 zł, u mnie
    podobnie ciągli główny rurociąg (gazownia płaciła) i ogarneli to
    spokojnie z moim przyłączem do domu w ciągu 1 dniówki.

    Czyli koło 4 koła powinieneś się spokojnie wyrobić.
    --
    Pozdr
    Janusz