  • Data: 2018-12-17 13:10:23
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2018 o 21:05, Janusz pisze:

    > Samemu to niewiele, najlepiej idziesz do najbliższej gazowni i pytasz kto
    > robi projekty
    > wtedy dużo spraw będziesz miał z górki, zrobi ci projekt, załatwi
    > kierownika, firmę wykonawczą, gazowni zapłaciłem za przyłącze 1200, mnie
    > projekt kosztował 1000 i w tym miałem wszystkie papierki  jedynie mapę
    > musiałem dostarczyć, wykonanie 960, wewnątrz 1500 z podłączeniem i odbiorem,
    > kominiarz 100.
    > 70m wykopu i rury nie będzie dużo kosztować, może 500-700 zł, u mnie
    > podobnie ciągli główny rurociąg (gazownia płaciła) i ogarneli to spokojnie z
> [...]

    Dzięki za info.
    4 kola za samo podłączenie rozumiem
    bo: 1200+1000+960+1500+100+700 =5460
    (+geodeta pewnie: mapa, inwentaryzacja)
    4+ koła za piec
    2-3 koła za komin dwu-płaszczowy (nie ma go w sensownym miejscu)
    Razem jakieś 12 tys. z niedoszacowaniem

    Czyli skrzynkę (przyłącze) zrobić "w płocie"
    Od skrzynki to już WLZ będzie ..
    i ..zapytać sąsiada co "robi w gazowni" - ah ta skleroza!
    i zgłosić się do programu czyste powietrze po częściową refundację za
    wymianę pieca węglowego
    wyjdzie chyba wtedy z 8 koła za jako taki komplet
    No to już nie jest tak źle, bo szacowałem nawet 20 tys. początkowo