  • Data: 2009-04-03 17:29:44
    Temat: Re: Ogrzewanie-co wybrać?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boban" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gr4dna$9m9$1@inews.gazeta.pl...

    > - na ściany minimum 20 cm styropianu z neoporem
    > - ściany fundamentowe ocieplasz też ponadstandardowo albo robisz płytę
    > fundamentową co likwiduje mostki cieplne na styku z gruntem
    > - dach ocieplasz sobie też minimum 30 cm wełny i to tej lepszej
    > - cieplejsze okna i drzwi
    > - jak wspomniałem wyżej wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła
    > - grzejniki akumulacyjne ładowane w tańszaj taryfie albo podłogówka
    > akumulacyjna (z zatopionymi kablami grzewczymi) też ładowana w tańszej
    > taryfie.
    > - itp itd

> [...]

    No wybacz, jezeli za mniejszy naklad inwestycyjny uwazasz 20cm styropianu z
    neo cos tam, plyte fundamentowa, cieplejsze drzwi i okna, rekuperator, min.
    30cm welny a lepiej pewnie i pol metra jakiejs nie wiadomo za ile bo 0,00002
    mniejszy opor cieplny, to ja znam chyba inna definicje nakladu
    inwestycyjnego.

    Pozdro.. TK