  • Data: 2013-10-14 17:59:02
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 14:43, Adam pisze:

    > wyjdzie ze pompa musialaby pasc w tym
    > okresie 30-to letnim przynajmniej kilka razy zeby sie nie oplacila.
    > pozdr.

    Ale w tym okresie 30 letnim za skredytowaną pompę zapłacę 4 x tyle ile
    wynosi koszt początkowy. I dopiero jak to wziąłem pod uwagę w
    obliczeniach - zaczęła mi nie wychodzić tak oczywista opłacalność PC.
    Jest taniej. Ale elektryka wydaje się o tyle wygodniejsza. Ale to
    wszystko przy założeniu PC za 50-60 tys (razem z instalacją w całym domu).

    Paweł