  • Data: 2012-11-19 17:48:22
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k8dmmk$mmj$1@news.task.gda.pl...

    Czesc ;-)

    > Dom ocieplony 10cm styropianem

    A z czego sa sciany ??? :-)

    > Co jeszcze ma wpływ? Oczywiscie wszystkich pokoi nie bede grzał.

    Ja tam sie nie znam, ale wydaje mi sie ze np. okna i ich montaz
    maja wplyw, izolacja poddasza tez moze miec wplyw.

    A sama instalacja CO to kalafiory zeberka i rury 1 1/2", grawitacja, 300l
    wody
    w obiegu czy moze cos nowszego np. podlogowka ?

    Nie mam gazu, ale moze jak podasz wiecej szczegolow
    to bedzie latwiej.

    pozdrawiam
    Adams