  • Data: 2009-01-09 08:20:38
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ygreko wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyli mam rozumiec, ze uwazasz, ze to i tak bedzie zalane betonem,
    > wiec niewazne co tam jest?
    > A czy to sie jakos psuje, peka, przecieka i np. w Rehau jest to lepiej
    > rozwiazane niz w innych? A tlen dostajacy sie do instalacji -- to jest
    > istotne?

    prawidłowo wykonana podłogówka nie przecieka ani sie nie psuje i nie ma
    znaczenie czy to jest rehau wavin purmo czy inny system (byle znanej firmy a
    nie śmieć z Chin bez marki).

    co do tlenu...

    w rurze AluPex aluminium jest barireą przeciwko dyfuzji tlenu, w rurach z
    czytego PE funkcję takiej bariery pełni specjalna wastwa antydyfuzyjna z PE,
    zresztą jaki tlen w rurach zalanych w betonie :)

    > Ja chce miec gotowa, dzialajaca instalacje, przy ktorej osobiscie nic
    > nie bede robil, wiec moze wykonawca to w trakcie pracy okresli,
    > natomiast wazne dla mnie jest automatyczne sterowanie termostatyczne
    > z mozliwoscia okreslania przedzialow czasowych, kiedy ma grzac a
    > kiedy nie i to chce zrobic od razu.
    > Czy przy takich zalozeniach potrzebuje przeplywowskazy?

    imho są przydatne wykonawcy ale do regulacji.

    > Wykonawca proponuje rury z powloka antydyfuzyjna.

    takei też montowałem i działają... większość systemów przemysłowych opiera
    sie na rurach z powłoką dyfuzyjna podobnei systemy do grzewanai murawy boisk
    czy mrożenia lodowisk.

    Daj boże że wie co robi