  • Data: 2009-01-09 18:52:44
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gk7r9j$45l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Korekta: cena nie zawiera ukladu mieszajacego z pompa, zrealizowanego na
    > jakims zestawie do podlogowki
    > (na odpowiedni metraz) i pompie. Takze moze 400-600zl wiecej nie mam tego
    > zapisanego w osobnej komorce bo bylo robione wraz z kotłownią. ;)

    Czyli 11000 plus styro i system do montowania rur za 160 metrow, co daje np.
    19-20 kpln za 200 metrow.
    No to juz nie jest tak tragicznie, jak po pierwszych wypowiedziach
    kolegow -- sadzilem ze roznica to moze byc polowa, a z tego wynika ze 20 do
    29 kpln. Jeszcze troche starguje i Rehau na metalizowanym styro systemowym
    nie wyglada tak zle ;).