  • Data: 2009-01-09 08:57:11
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 02:42, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > <a...@g...com> wrote in message

    r.googlegroups.com...
    > [...]
    >
    > Na stronie KAN trafilem na program wyliczajacy i przy konfiguracji za same
    > skladniki wyszlo mi 16 kpln bez roboty. Rozstawy rur w pomieszczeniach dal
    > miedzy 10 a 30 cm, wyszlo ok 1 km rury.

    A sa tam uwzglednione pojedyncze skladniki? Ciekawy jestem skad te 16k
    pln, z sufitu chyba :) Podalem Ci juz koszt materialow uwzgledniajac
    1km rury - oprocz rury, rozdzielaczy, ksztaltek i szafek na
    rozdzielacze sa jeszcze tylko spinki do mocowania rury do styropianu i
    folia - jezeli aluminiowa z rysuneczkiem tego typu:

    http://www.muzimer.pl/produkt.php?id=630

    200m2 odrazu ze spinkami = 500 pln

    Do tego odpowietrzniki - niech bedzie nawet 100 pln, pompa obiegowa -
    200-300 pln i tyle. Zreszta zobacz np tutaj:

    http://www.allegro.pl/item523412830_ogrzewanie_podlo
    gowe_podlogowka_pompa_ciepla.html

    13 tys pln 130m2 - material + robocizna. Czyli dla Twoich 200m2 tutaj
    kosztowaloby to 20k pln z robocizna, juz masz 9k pln w kieszeni, a to
    wcale nie jest najtansza oferta :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.