  • Data: 2009-01-10 00:55:33
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 22:10, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    [...]
    > Kane w cenie nie uwzglednil styro+ulozenie, folii+ulozenie i mieszacza

    Ile tego styro masz w ofercie ? 200m2 * 10cm = 20m3 * 140pln (EPS100)
    = 2,8k pln. Folia metalizowana z kolkami do rur juz liczylem - 500
    pln. Razem 3,3k pln. Mieszacza nie potrzebujesz - przeciez masz
    wszedzie podlogowke !:) Mieszacz to tylko jak mieszasz kalafiory z
    podlogowka! Nie liczymy jakichs malych kaloryferow drabinkowych w
    lazience bo je puszczasz normalnie na temperaturze jak podlogowka -
    one nie maja grzac tylko suszyc reczniki :-)

    > (pisze, ze juz byl, to tez koszt) -- nie wiem ile te elementy dodadza,
    > zalozmy 3,5kpln, co daje takie rownanie: 160-->200 m2 to jest +25%, czyli
    > (11000+3500)*1,25 daje 18125 -- po zaokragleniu daje tyle.

    11k * 1,25 = 13,75k + 3,3k = 17k pln. Gdzie tam do 29k blisko ?:) 12k
    pln roznicy = makabra ;-) Rozumiem, ze sam nie chcesz / nie masz czasu
    przynajmniej czesc rzeczy samemu zrobic? Np. polozyc styro - robota
    piekielnie prosta :) Do rozkladania rurek jezeli chcesz to zrobic
    "full profi" to kupujesz sprezyne do giecia pexow za 15 pln, nozyce z
    kalibratorem za 40 pln i to wszystko. Widzialem gdzies jeszcze (na
    filmie) takie proste "urzadzenie" do mocowania spinek z rurkami do
    styro - ktos wie jak to sie nazywa i gdzie mozna ew. kupic? :) A
    jakbys jeszcze tak sobie kupil zaciskarke / praske do zaciskania
    zlaczek - 400 pln, to zrobisz sam sobie calosc za darmo (chyba ze
    bedziesz uzywal rownie dobrych zlaczek skrecanych, to nawet zaciskarki
    nie potrzebujesz), a hydraulika wezmiesz tylko do napelnienia,
    wykonania proby szczelnosci i "zrobienia" kotlowni - zapewne calosc w
    granicy 1k pln :) Wtedy cala podlogowka kosztuje Cie w granicy 10k
    pln. Zostaje 19k pln za ktore polowe, albo przynajmniej jedna czwarta,
    kupujesz nam tu duzo alkoholu ;DD

    > Nadal zamierzam negocjowac ;). Nie chce zmusic goscia do zejscia w okolice
    > progu oplacalnosci, bo wtedy dostane jakies rurki z demobilu...

    To sam sobie te rurki kup - trzy klikniecia na allegro i masz wavina z
    gwarancja po 3 pln / mb, a towar za dwa dni robocze na miejscu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.