  • Data: 2010-03-16 10:08:51
    Temat: Re: Ogrzewanie podłogowe - pytania
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hnni6f$dmv$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wcale nie jest ciepła, zimna jest! :-) Była przyjemnie ciepła gdy mialem
    > dom nieocieplony, teraz jest zimna. A taki automat pogodowy to pewnie
    > zaden problem - ale ja nie mam i stwierdzenie że to konieczność uważam za
    > lekko przesadzone :)

    Qbab pisze, ze ma za cieplo wiec jeden przypadek mamy. Ja mam w domu stala
    temp. niezaleznie od temp. na zewnatrz, wiec drugi przypadek za pogodowka.
    Jezeli traktujesz pogodowke w sensie dzialania badz nie to oczywiscie masz
    racje, do tego pogodowka konieczna nie jest. Jezeli natomiast ma to byc
    tanie i komfortowe to pogodowka moim zdaniem konieczna jest. Nie zalozysz
    przeciez na petle glowic termostatycznych, a nawet gdyby to zareaguja
    dopiero na zmiane temp. powietrza w pomieszczeniu, kiedy podloga bedzie juz
    rozgrzana i zacznie stygnac dopiero za trzy godziny. Na dworzu moze byc juz
    znacznie cieplej i bedziesz otwieral okna albo sie rozbieral. No chyba, ze
    ktos ma mala podlogowke zrobiona na RTLach, ale to nie przypadek z tego
    watku. Jak ma byc profesjonalnie to nikt odpowiedzialny w domu z wiekszoscia
    podlogowki RTL nie zaproponuje.

    Pozdro.. TK