  • Data: 2010-03-16 20:49:58
    Temat: Re: Ogrzewanie podłogowe II- pytania (długie)
    Od: putek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Druga opcja podoba mi sie znacznie bardziej. Jedna pompka, jeden mieszacz.

    Tylko że pompy mają być również trzy do zasilania każdego piętra osobno.

    > Sterowanie regulatorami pokojowymi jest troche bez sensu, drogie i nie
    > dziala jak trzeba. Od tego jest pogodowka i wlasciwa regulacja przeplywu. Te
    > termostaty beda dzialaly jak ogranicznik temp., bo temp. zasilania bedzie
    > sterowal regulator pogodowy ktory masz w kotle. Wystarczy dobranie krzywej,
    > regulacja przeplywu i wiecej tego nie dotykasz.

    Muszę to jeszcze z facetem obgadać, bo kojarzę że w pierwszej wersji
    właśnie miało być prosto, ale komplikacje instalatorowi pojawiły się jak
    zacząłem mieszać ze sterowaniem.
    Rozumiem więc, że temperatura w domu jest stała i utrzymywana cały czas
    na tym samym poziomie. A jak to działa w pomieszczeniu z kominkiem?

    Pozdrawiam
    Arek