  • Data: 2014-11-29 18:39:38
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 29 Nov 2014 12:53:05 +0100, Ghost

    > Nie no takiej bzdury ekonomicznej to nawet Adam Sz. tu nie palnął.

    Adaś napalmował jednak dużo więcej, głównie dlatego, że obserwuje świat
    tylko i wyłącznie ze swojej krótkiej perspektywy. To, że pewne rozwiązania
    trafiają pod strzechy tylko w przypadku zapalonych czy bogatych, bo reszta
    rynku jest w punktach w których zwykły śmiertelnik nie ma styku nie oznacza
    odrazu katastrofy ekonomicznej.

    Nikt nie będzie kupować zmywarki kapurowej np. Winterhaltera (ja wiem o tej
    firmie tylko dlatego, że szwagierka tam pracuje) i to nie dlatego że ich
    produkty są drogie -- tylko dlatego że nie muszą mieć naczyń czystych w 10
    minut -- wystarczą im w zupełności te domowe piorące w 1,5h. Z okapami jest
    to samo -- jak komuś nie przeszkadza hałas, syf z tłuszczu na szafkach i
    zapach w domu, to sobie kupi badziewiasty okap kominowy -- w końcu zawsze
    lepiej z nim niż jakby go nie było.

    Ale żeby czepiać się tylko i wyłącznie ceny dlatego, że kogoś nie stać,
    albo mu nie potrzeba...

    --
    Pozdor
    Myjk