  • Data: 2014-11-30 12:20:51
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-30 10:50, Myjk pisze:
    > Sat, 29 Nov 2014 21:04:43 +0100, Maniek4

    > Nie czytałem. Nie oglądałem. Poproszę o nazwę wątku, to doczytam.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/r6_tx50aqag%5B101-125-false%5D

    na samym dole gdyby co.

    > Doprawdy nie widzisz różnicy w okapie i szafce?

    Widze glownie taka, ze nie zamontuje szuflady w ulubionym miejscu. A
    szafka i tak bedzie gorsza od okapu skosnego.

    > W twoim wypadku jest. Gdyby to kosztowało 1/20, czyli tyle ile się wydaje
    > warte (odejmując zbyteczną w domowych zastosowaniach stal etc.), pewnie już
    > byś miał w domu. Że kosztuje więcej, bo celuje w inną półkę, to nie masz.

    No nie o to chodzi...

    > Czy to było jakieś wyjątkowo trudne pytanie? Pytam się czy widziałeś to
    > rozwiązanie choć RAZ na własne oczy. O to czy robiłeś jakiekolwiek bardziej
    > szczegółowe pomiary na tym urzadzeniu przez grzeczność pytać nie będę.

    Twoj staly trik. "Jak nie widziales to co mozesz wiedziec". Jestem
    innego zdania i po prostu nie ciagne tego.

    > O ratowaniu życia to sobie sam dorobiłeś, bo nie możesz pojąć, że dla kogoś
    > może być bardziej istotne żeby nie było zapachu przygotowanych potraw (bo
    > te zapachy nie zawsze są przyjemne w czasie PRZYGOTOWYWANIA) i było cicho
    > niż cena czy jakieś tam nędzne straty z chłodzonych garnków (lol).

    A wiesz, ze jest cicho?
    Uzywam okapu na codzien i z cala pewnoscia moge powiedziec, ze zwykly
    skosny okap dobrze radzi sobie z rozchodzeniem sie zapachow, wiec
    dyskutowany tu okap wcale nie ma na to monopolu. Pisanie w ten sposob to
    naduzycie, a dowodem na to jest chocby link do Adama okapu na YT. Dales
    sie urobic marketingowi Slava, bo juz zalozyles, ze ten jest jedyny.

    > Kosztuje tyle, bo tak sobie je producent wycenił. Ma do tego prawo, tak
    > samo jak Winterhalter, produkujący zmywarki piorące naczynia w 3-5 minut,
    > wycenił na na kwotę która pewnie w pale ci się nie zmieści.

    Ale zmywa jak piszesz w 3-5 minut. To znacznie krocej niz moj szybki
    tryb 30 minut. Przyznasz, ze to znaczna roznica. Dla gastronomii wrecz
    wymarzone rozwiazanie. W takim razie jakie rozniace cechy mozesz
    przypisac omawianemu okapowi, zeby uzasadnic cene?

    > Mój okap kominowy działa równie gównianie jak ten na filmie pomimo pracy na
    > maksymalnym wydatku. Działa to słabo i głośno, bo słaba jest sama
    > konstrukcja i nic się na to nie poradzi, poza zmianą tej konstrukcji.

    Adam linkowal swoj okap. Dziala bardzo dobrze. Moj skosny dziala
    podobnie, wiec nie potrzeba do tego okapow za trzydziesci tysi. A ze sa
    okapy dzialajace slabo to ja bardzo dobrze wiem.

    > Kto twierdzi, że czymś to grozi? Czy ty w końcu przestaniesz, niczym Adaś,
    > w kółko patrzeć tylko na koniec własnego nosa i uwzględnisz, że dla
    > niektórych cisza i skuteczność to rzeczy za które są w stanie zapłacić tyle
    > ile niektórzy w rok nie zarabiają?

    Monopol skutecznosci obalil wlasnie Adama link. Mozemy dyskutowac o
    glosnosci, tylko ze to trudne. Wiec glosnosc pozostawie. Mnie nie
    przeraza. Na najwyzszym biegu w dzien siedzac w salonie przy gadajacym
    telewizorze wogole nie slysze okapu. Wiekszy halas produkuje zmywarka,
    wiec bez przesady z ta uciazliwoscia. No ale jesli ktos tam sobie chce
    to prosz bardzo.

    > Człowieku, co ty znowu z tym wkładaniem? Kto, prócz ciebie, pisał coś o
    > wkładaniu czegoś w tyłek? Nie muszisz tutaj prezentować swoich marzeń, bo
    > mnie to zupełnie nie interesuje.

    Sam zaczales poczatkiem tej dyskusji o bolacej dupie. Wniosek nasuwa sie
    taki, ze masz z tym zjawiskiem jakies doswiadczenia. Jakie to Twoja
    sprawa, mnie nie interesuja i nie bede tego ciagnal.

    > To jest grupa dyskusyjna, odpuszczę jak mi się zachce.

    Ja Ci prawa nie odbieram. To Ty mnie pouczasz.

    > Było także o tym, że można wyrzucać tym rozwiazaniem opary bezpośrednio na
    > zewnątrz, ale zapewne przez roztargnienie zapomniałeś o tym wspomnieć.

    No kurna co napisalem w pierszym zdaniu?
    I wiesz na czym polega tu myk? Towar jest luksusowy, a podawane
    ekonomiczne zalety to czysta manipulacja. Towar chce sie sprzedawac nie
    tylko klientom z tej powiedzmy polki, ale takze calej reszcie uzywajac
    argumentow z prezentacji garnkow Zeptera. A noz uda sie urobic wiecej
    ciemnego ludu i wiecej zarobic. Na tym polega roznica miedzy zloconym
    kiblem i kiblem za dwie stowy. Zloconych nie sprzedaje sie w Leroyu. A
    tu mamy Leroy i salon Aston Martina w jednym. Jedni kupia bo ich stac
    skoro akurat to dla Ciebie takie wazne i maja gdzies inne rozwiazania, a
    pozostalych co maja watpliwosci trzeba oszukac super zaletami. A my
    sobie te zalety rozbieramy na kawalki i porownujemy do juz istniejacych.
    Wychodzi co wychodzi niestety i to nie nasza wina, ze kupy sie zbytnio
    nie trzyma.

    > Znowu zapomniałeś dodać: zbyt dużo kosztuje *dla* *ciebie*.

    W stosunku do tradycyjnych rozwiazan. Nie chodzi o mnie, zrozum to wreszcie.

    > Otóż nie chodzi o kibel zdobiony złotem, a kibel który potrafi umyć tyłek.

    W Twoim kiblu moze chodzic o cos innego. Ten moj na potrzeby dyskusji ma
    tylko wygladac. :-)

    > Taki kibel potrafi dać "szczęście" -- sam sobie taki kibel w domu
    > zamontuję, niedaleko będzie dla odmiany pisuar (co się niektórym w pale nie
    > mieści).

    Przyjales sobie takie zalozenia jakie przyjales, urobiony jak widac
    marketingiem Slava. Jednak ciagle nie rozumiesz na czym polega tak
    naprawde glowny mozna powiedziec zarzut w tej dyskusji. Nikt nie neguje
    drogich, luksusowych rozwiazan. Jednak pewien kreatywny grupowy
    akwizytor przyjal sobie za punkt honoru wykazywac wszystkim w kolo
    wyzszosc swojego okapu nad innymi okapami podpierajac sie nieprawda. Z
    jego wypowiedzi mozna miec wrecz przekonanie, ze to okap dla kazdego, a
    to przeciez nieprawda. Zwykly sprzedawca odkurzaczy Rainbow i tyle.
    Towar jest luksusowy i tak nalezy prowadzic promocje. A to co robi na
    grupie to zwykle naciaganie.

    Pozdro.. TK