    From: medea <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Okap - jak często włączacie?
    Date: Sun, 27 Dec 2009 19:45:18 +0100

    XL pisze:

    > Żadnej kałuży wokół; jak widać na zdjęciu robi się lokalny spadek podłogi w
    > kierunku otworu/otworów odpływowych. Znajomi mają tak w domu (nie w
    > mieszkaniu) i wygląda to super. No, ale do tego to trzeba mieć dużą
    > łazienkę, żeby to miało wygląd - moja wystarczy, ma 14 m2.

    To musiałabyś przewidzieć ogrzewanie podłogowe w łazience, bo dość
    nieprzyjemnie stoi się na zimnych płytkach. Chyba że podłożysz jakiś
    gumowy dywanik, ale wszystko razem nie wygląda zbyt zachęcająco niestety.
    Poza tym ta folia przylepiająca się do mokrego ciała, brr... jak dla
    mnie nie do zaakceptowania.
    Już lepszym rozwiązaniem byłaby IMO "kabina" (boks) z luksferów.

    Ewa