  • Data: 2009-12-27 19:32:55
    Temat: Re: Okap - jak często włączacie?
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27-12-2009 20:26, XL wrote:

    > No ok, ale co z rozpryskiwaniem się wody z mydłem? Od powierzchni ciała
    > woda odbija się pod wszystkimi możliwymi kątami, a potem ślady w całej
    > łazience?

    Nie wiem, jakoś daję radę. Parę kropel gdzieś spadnie, ale nie jest to
    jakaś tragedia. A odpada "pieprzenie się" z zasłonkami czy zagracanie
    łazienki ściankami.

    Może gdy z tej łazienki będzie korzystać piątka lub więcej osób, to
    zmienię zdanię, ale na razie sprawdza się to doskonale.

    --
    Grzegorz Janoszka