  • Data: 2014-11-10 14:28:56
    Temat: Re: Okapy
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 14:00:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    mając okap o chyba najmniejszej dostępnej na rynku wydajności 400 m3/h osiągamy w
    ciągu tych dwóch godzin gotowania pięciokrotną, całkowitą wymianę powietrza w
    mieszkaniu.

    http://www.bora.com/en/bora-advantages/
    filtr węglowy, czyli pozostawienie ciepłego powietrza w mieszkaniu.

    > Ogrzewanie mieszkania pradem po zastosowaniu filtra uwazasz, za
    > racjonalny wybor?
    > Poza tym robisz sie tu juz nudny jak flaki z olejem. Wciaz te same
    > odgrzewane kotlety. Ja rozumiem, ze kazdy pracowac musi, ale chce Ci sie
    > tak w kolko polemizowac z tymi samymi argumentami, czy moze nie
    > pamietasz juz, ze o tym juz bylo na tej grupie?

    Ja nie polemizuję, bo nie ma z kim. Polemizować można z zawiedzionym użytkownikiem.
    Jak się tu taki znajdzie, to będę polemizował.