  • Data: 2010-05-07 18:36:37
    Temat: Re: Okna PCV
    Od: "Quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs1jk1$dt9$1@news.onet.pl...
    > Dokładnie tak. Zamykaja sie otwieraja, nie ma problemów z okuciami,
    > niepotrzebna byla żadna regulacja. nie przemarzają, nie wieje, generalnie
    > ok. producent nie żaden garazowy wiec raczej fuszerki nie odwala.
    > W mieszkaniu mam juz chyba 7 lat w domu ponad dwa lata.
    > No i cene mieli rownież konkurencyjną,
    >
    > A czego jeszcze wymagałbys od okien? Napisz co jeszcze masz za wymagania.
    > Komuś tu kiedys przeszkadzalo np logo producenta na klamce- Drutex nie ma
    > loga na klamce.

    Jakieś 8 lat temu robiąc 2 poziomowe poddasze, w którym właśnie mieszkam
    zamówiłem na dolny poziom okna PCV.
    Kupiłem u lokalnego producenta okna w profilu VEKA.
    Zwykłe 3 komorowe, szyby 1,1, białe.
    Niektóre dosyć duże szklenia jednoskrzydłowe, także ciężkie.
    I tak jak u Ciebie. Od nowości nie regulowane i NIC z rzeczy przez Ciebie
    wymienionych się z nimi nie dzieje.
    Kupiłem je bo miałem wtedy niewielki budżet ogólnie i te akurat były
    najtańsze.

    Odnoszę takie wrażenie, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o jakości
    okien jest jakość ich poskładania przez producenta i fachowość ekipy je
    poźniej montującej.

    Pozdr.
    www.elipsa.info