  • Data: 2009-02-28 18:26:20
    Temat: Re: Okna antywłamaniowe na poddaszu - warto?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amir" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gobusu$ged$1@inews.gazeta.pl...
    > miałem ten sam dylemat
    >
    > znajomemu co mial domek w lesie, wycięli piłą w betonie komorkowym
    > dziure i wedzli do srodka, okna nie pomogly antywłamaniowe
    >

    > osobiscie zrezygnowalem z okien antywłamaniowych,
    > w zamian za to porządny monitoring, i alarm będe montował
    >
    > taniej to mnie wyjdzie zdecydowanie
    Dodatkowo dobra polisa i to jest najrosądniejsze rozwiazanie.
    Do autora watku: ponieważ juz szukasz oszczedności to widac budżet masz
    napięty, wstaw więc zwykłe okna alarm, przyzwoita polisa itp. Szyby P4,
    antywłamaniowe okucia, do tego pewnie drzwi za 10tys. itp. Zrezygnuj z tego
    a zaoszczedzone pieniądze na pewno będziesz miał na co wydać na dalszych
    etapach budowy.

    Kris