    From: p...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna drewniane - ktorzy producenci
    Date: Fri, 2 Jan 2009 02:33:51 -0800 (PST)

    On 2 Sty, 01:24, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > Kto produkuje dobre okna drewniane? Kogo mozecie polecic?

    pomylkowo wyslalem odp. na priv to sie powtorze. Polecam
    Urzedowskiego. Od razu zapodam rowniez ze jestem przedstwicielem tejze
    firmy, ale polecam ja poniewaz na prawde robi swietne okna. Wybierajac
    w zeszlym roku firme z ktora bede wspolpracowac zdecydowalem sie na
    Urzedowskiego bo moim zdaniem ma najlepiej dopracowana technologie ,
    jakosc i organizacje produkcji. (np impregnacja elementow przed
    sklejeniem ram w calosc), wiekszosc produkcji robia w drewnie debowym
    i to przy cenach zblizonych do okien sosnowych od konkurencji, a
    zdazalo sie ze robilem i taniej. Wczesniej pracowalem w Stolarce
    Wolomin jako szef zakladu okien wiec temat jest mi dobrze znany i wiem
    na co zwracac uwage. Przy oknach drewnianych jest kilka pulapek w
    ktore latwo wpasc jak sie nie zna tej branzy (np slynne drewno
    meranti, czy technologie malowania )

    pzdr
    krzychut