  • Data: 2009-02-09 19:17:45
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda co piszesz ale DG otworzy na słupa z rodziny i dalej będzie to
    > samo. Jedyne co może zmienić to egzaminy mistrzowskie, testy
    > kwalifikacyjne, zezwolenia i koncesje. Do tego surowe kary ale to wiadomo
    > niewykonalne.wszystko, bo tam gdzie regulacja tam korupcja.
    > Okien trzeba pilnować! Przeważnie te uniwersalne wkłady nie pasują i
    > dociągając je wkrętami krzywią ramy. Później tych okien nie da się
    > wyregulować, opadają, haczą, wieją. Trzeba stać, ja stałem.

    Teraz kumam skąd nagle kiedyś był wysyp producentów okien plastikowych,
    prawie kazdy je robił, a pewnie brało się to z metod jakie opisałeś. Ale
    powiem szczerze, że mam ciarki zabierając się za budowanie domu.... Nie
    sposób wszystkiego sprawdzić, skontrolować przy wszystkim być.... Musze
    pracowac bo inaczej nie będzie mnie stac na kredyt więc co robić????

    --
    Mariusz