  • Data: 2010-02-23 11:59:50
    Temat: Re: Okna zewnetrzne z luksferow
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości
    news:hm0cj2$epf$1@news.onet.pl...
    > Mam w łazience duże okno z luksferów, a właściwie "pustaków szklanych"
    > (płaskich) na całą szerokość łaz. 2,3m i 0,8m wys. Jest bardzo jasno i
    > ciepło. Łazienka jest (zaraz za kotłownią) najcieplejszym pomieszczeniem w
    > domu.

    to ja sie dołacze do pytania, w planie mam tez zamonotowanie "okna" z
    pustaków szklanych (małe, 4x4 pustaki) w łazience, jednoczesnie ma byc
    fragmentem scianki prysznica i bedzie po tym duzo chlapane wodą (stad
    decyzja o takim rozwiazaniu) okno do południa, na dodatek w górach (podhale)
    wiec warunki raczej mało łagodne. jak to zrobic zeby było dobrze? tzn jak
    taka scianke połaczyc najlepiej z murami zeby było szczelnie i przetrwało
    warunki pogodowe?