  • Data: 2009-10-11 18:51:11
    Temat: Re: Opinię Candy
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nom wrote:
    > Aha, mój Bosch 45cm na 4,5kg/1000obr/min prania, podczas wirowania
    > wydaje dźwięki jak startujący F16 (made in Germany).
    Hmm, czy dobrze go wypoziomowales?

    > Łożyska było słychać od początku,
    Ja mam starszy model bo Maxx 4 z 800 obr i mimo 10 na karku nadal jest
    cichy.

    >Whirpool siostry, który ma 11 lat
    Z calym szacunkiem ale kiedy to robili pralki.
    Nikt w nich nie programowal apoptozy czy to w sterowniku jak mowi
    spiskowa teoria czy dopierajac zuzycie czesci tak zeby pralka dzialala
    max 5 lat.

    A co do lozysk w Boschu to niestety kosztowna wymiana :(
    Przynajmniej jezeli chodzi o autoryzowany serwis.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom