    From: DigTel <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Opłaty za kanalizacj
    Date: Sun, 25 Jan 2009 05:38:41 -0800 (PST)

    > a ja mam typową odpowiedź: powinniście płacić za zanieczyszczanie, aż
    > pójdziecie z torbami... i jeszcze kopa w d...pę na drogę :-(

    Słuchaj trollu Ty tak zawsze piszesz, jak nie masz nic do napisania?
    Pisz baranie do tego, który kanalizację budował, a nie do mnie (czyli
    jak sądzę imć hrabia Borsieg), a chcesz się kopać w dupę, spoko skoro
    tego wam trzeba w Białymstoku przed drogą - nie żałuj sobie.
    Jak się dowiedziałem, że kanalizacja za którą płacę wlatuje prosto do
    "rzeki" to się wkurzyłem, ale po Twoim inteligentnym poście, to bym
    dopłacił, żeby taka rzeka przepływała obok Twojego domu.