  • 1. Data: 2009-01-25 07:34:25
    Temat: Opłaty za kanalizację
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Mam nietypowe pytanie. Czy jeśli ścieki (cała kanalizacja) z miejsca
    gdzie mieszkam jest odprowadzana nie do oczyszczalni, a do pobliskiej
    Bytomki, to czy powinniśmy ponosić opłatę za odprowadzenie ścieków.
    Jakby na to nie patrzeć, to jest połowa ceny wody. Czy ktoś spotkał
    się z podobnym problemem.

  • 2. Data: 2009-01-25 08:04:00
    Temat: Re: Opłaty za kanalizacj
    Od: "Iborkim" <i...@g...pl>

    Jak zaczną oczyszczać ścieki to będziesz płacił prawie 3 x tyle co za wodę .

  • 3. Data: 2009-01-25 09:04:00
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Jak zaczną oczyszczać ścieki to będziesz płacił prawie 3 x tyle co za wodę .
    Pewnie tak, ale na chwilę obecną wspólnota z bloku obok mnie
    wywalczyła, że opłaty za kanalizację z ostatnich chyba 12 lat
    odliczono im z ceny wody, oczywiście zwrotu nie dostaną, ale będzie im
    z tego dopłacane do wody (wyszło, że z trzy lata przy obecnych cenach
    będą mnieli za darmo). Tylko do kogo pisać do wodociągów, czy do
    spółdzielni by sprawę wyjaśnić.

  • 4. Data: 2009-01-25 10:24:55
    Od: "Iborkim" <i...@g...pl>

    > Tylko do kogo pisać do wodociągów, czy do
    >spółdzielni by sprawę wyjaśnić.

    Do tego co te opłaty pobiera.

  • 5. Data: 2009-01-25 11:30:30
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Mam nietypowe pytanie. Czy jeśli ścieki (cała kanalizacja) z miejsca
    > gdzie mieszkam jest odprowadzana nie do oczyszczalni, a do pobliskiej
    > Bytomki, to czy powinniśmy ponosić opłatę za odprowadzenie ścieków.

    a ja mam typową odpowiedź: powinniście płacić za zanieczyszczanie, aż
    pójdziecie z torbami... i jeszcze kopa w d...pę na drogę :-(

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 6. Data: 2009-01-25 13:38:41
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > a ja mam typową odpowiedź: powinniście płacić za zanieczyszczanie, aż
    > pójdziecie z torbami... i jeszcze kopa w d...pę na drogę :-(

    Słuchaj trollu Ty tak zawsze piszesz, jak nie masz nic do napisania?
    Pisz baranie do tego, który kanalizację budował, a nie do mnie (czyli
    jak sądzę imć hrabia Borsieg), a chcesz się kopać w dupę, spoko skoro
    tego wam trzeba w Białymstoku przed drogą - nie żałuj sobie.
    Jak się dowiedziałem, że kanalizacja za którą płacę wlatuje prosto do
    "rzeki" to się wkurzyłem, ale po Twoim inteligentnym poście, to bym
    dopłacił, żeby taka rzeka przepływała obok Twojego domu.

  • 7. Data: 2009-01-25 15:16:48
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > chcesz się kopać w dupę, spoko skoro
    > tego wam trzeba w Białymstoku przed drogą - nie żałuj sobie.

    już takich smrodziarzy w dupę nakopaliśmy... i mamy czystą rzekę
    przepływającą przez miasto :-)

    > Jak się dowiedziałem, że kanalizacja za którą płacę wlatuje prosto do
    > "rzeki" to się wkurzyłem,

    ale dalej srasz do tej rzeki, śmierdzielu... i zamiast coś z tym zrobić
    (szambo, poś, jakaś inicjatywa obywaletska :-)) ty wkurzasz się tylko o
    swoje pieniądze, a twoje spływające gówno, nic cie dalej nie obchodzi

    > ale po Twoim inteligentnym poście, to bym
    > dopłacił, żeby taka rzeka przepływała obok Twojego domu.

    niestety pośrednio przepływa, i teraz to ja się wku...wiłem... :-(

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 8. Data: 2009-01-25 17:18:54
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > ale dalej srasz do tej rzeki, śmierdzielu... i zamiast coś z tym zrobić
    > (szambo, poś, jakaś inicjatywa obywaletska :-)) ty wkurzasz się tylko o
    > swoje pieniądze, a twoje spływające gówno, nic cie dalej nie obchodzi

    Wyobraź sobie szambonurku, że robią kanalizację od X lat, i to tylko
    dzięki mieszkańcom, a ty z jakimi inicjatywami wyskakujesz, na rowerku
    jeździsz po mieście, ciągniesz szambiarkę i ruch blokujesz, czy
    kopiesz rowy debilu. Sprawia ci przyjemność pisanie o sobie, nie masz
    co robić czy po prostu znajdujesz tu spełnienie.
    Wiesz takich co gówno robią, ale głośno krzyczą to ja znam wielu i
    tylko proszę nie odpisuj, nie rób z siebie większego debila, niż
    jesteś. Nie masz co robić idź pokłóć się ze starą, zlej dzieci, kopnij
    kota, może Ci ulży, jutro poniedziałek weź się do roboty, chcesz to
    możesz swoje gówna w przydomowej oczyszczalni przecierać. Tylko nie
    zaśmiecaj grupy swoją osobą.

  • 9. Data: 2009-01-25 17:29:25
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "DigTel" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Wyobraź sobie szambonurku, dzięki mieszkańcom,
    >debilu.
    >gówno robią,

    Gratuluje Panowie, poziom Waszej dyskusji siegna tematu jak widac.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-01-25 17:30:52
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > już takich smrodziarzy w dupę nakopaliśmy... i mamy czystą rzekę
    > przepływającą przez miasto :-)
    Znam takich aktywistów, najpierw budują osiedla za płotem huty,
    fabryki, czy zakładu, a potem manifestują, że trzeba zamknąć bo truje,
    śmierdzi i jest be w koło. A jak zamkną to znów ich w telewizji
    pokazują bo debilom bezrobocie wzrosło. Ale takim nigdy nie dogodzisz,
    oczywiście robert pozjadał rozumy wszelkie i wypowiada się w koło i za
    wszystkich i na każdy temat. Napisz coś jeszcze bo tu na koksowni to
    mamy niezły ubaw z Twoich pierdół.
    Zresztą nie oszukujmy się gdyby nie odchody Podkarpacia, Podhala,
    Małopolski, a może Ukrainy i Białorusi, to byś gówno miał a nie
    wodę... smacznego