    From: DigTel <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Opłaty za kanalizacj
    Date: Sun, 25 Jan 2009 09:18:54 -0800 (PST)

    > ale dalej srasz do tej rzeki, śmierdzielu... i zamiast coś z tym zrobić
    > (szambo, poś, jakaś inicjatywa obywaletska :-)) ty wkurzasz się tylko o
    > swoje pieniądze, a twoje spływające gówno, nic cie dalej nie obchodzi

    Wyobraź sobie szambonurku, że robią kanalizację od X lat, i to tylko
    dzięki mieszkańcom, a ty z jakimi inicjatywami wyskakujesz, na rowerku
    jeździsz po mieście, ciągniesz szambiarkę i ruch blokujesz, czy
    kopiesz rowy debilu. Sprawia ci przyjemność pisanie o sobie, nie masz
    co robić czy po prostu znajdujesz tu spełnienie.
    Wiesz takich co gówno robią, ale głośno krzyczą to ja znam wielu i
    tylko proszę nie odpisuj, nie rób z siebie większego debila, niż
    jesteś. Nie masz co robić idź pokłóć się ze starą, zlej dzieci, kopnij
    kota, może Ci ulży, jutro poniedziałek weź się do roboty, chcesz to
    możesz swoje gówna w przydomowej oczyszczalni przecierać. Tylko nie
    zaśmiecaj grupy swoją osobą.