  • Data: 2013-12-29 19:57:33
    Temat: Re: Optymalny współczynnik przenikania ciepła
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dawno nie zaglądalem,ale uznalem że trzeba się podlączyć.Już kilkakrotnie pytale o
    sens tego rozwiązania.
    Zapominacie,że: nikt nie buduje na poziomie gruntu,więc problem wody raczej znika.
    Fundanenta TEŻ są izolowane do glębokości przemarzania.
    Wygląda na to,że gdybym mial dwie posadzki na gruncie:jedną ze styro,a drugą na
    podsypce z gruzu(kruszywa,ogólnie czegoś gruboziarnistego)to mialbym pierwszą o malej
    zdolności akumulacyjnej i drugą o dużej. Temperatury(odczuwalne)w porównywalnych
    warunkach bylyby podobne.
    Różnice: wobec zawsze możliwej awarii wody(lub kanalizy) wolalbym mieć tę drugą.W
    obecnym domu mieszkam nad piwnicą-i wiem,co piszę.
    Dla jasności-jestem zwolennikiem styro.Ale nie w tym przypadku.
    Pozdro dolniak