  • Data: 2013-12-15 17:16:49
    Temat: Re: Optymalny współczynnik przenikania ciepła - podsumowanie laika
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52ad99f6$0$2139$65785112@news.neostrada.pl...

    >Po co wogóle okna które można otwierać?

    bo niektórzy maja swoje durne przyzwyczajenia i okna myją.

    > 3. zaraz po oknach są dachy. dach dwuspadzisty ma powierzchnie lekko
    > licząc 150% powierzchni podłogo domu. Dlaczego nie robić prawie płaskich
    > dachów? Wiem, zagospodarowanie przestrzenne. no to dach płaski, na to
    > ocieplenie (łatwe wykonanie) i na to dwuspadzisty dach bez ocieplenia?

    raz miejscowe plany, a dwa -trzeba gdzies postawic solary. A trzy -
    przestrzen pod dachem to kawał mieszkania.

    > 4. izlolacja podłogi. tego juz nie kumam wcale. Grunt ma około 8 stopni,
    > wiec i latem i zimą jest naszym sprzymierzeńcem. Jeśli nie, to wystarczy
    > wykopać coś na kształt piwnicy, tylko poto aby powierze stanowiło
    > izolacje. Wiem że to kosztuje, ale alternatywa to wylanie parterowej
    > podłogi tak samo jak stropu i zaizolowanie jej styropianem od dołu....

    weź to przemyśl - bo jakies idiotyzmy wypisujesz.

    > 5. normalna ściana wygląda tak. od zewnątrz:
    > tynk(drogi) stryro, cały pustak, tynk farba
    > dlaczego nie można zrobić takiej ściany
    > tynk tani, 50%pustaka, styro lub powietrze, 50%pustaka tynk farba

    mozna oczywiscie tak zrobić tylko ze to co wymysliłes jest gorsze i drosze.
    Izolować powietrzem, skąd ty sie urwałeś? Koło bieruta i zbyszka cybulskiego
    mieszkasz?

    > Czy wszyscy muszą budować według konkretnego schematu bo tak trzeba?

    bo istnieje cos takiego jak wiedza techniczna którą całkiem powaznie należy
    brac pod uwagę.

    b.