  • Data: 2013-12-15 13:30:58
    Temat: Re: Optymalny współczynnik przenikania ciepła
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja caly czas aktywnie w mojej lokalnej grupie uczestnicze i powiem Ci ze
    > jak niektorzy przedstawiaja obecne oferty to jest taniej niz jak ja kupowalem

    Też mam takie wrażenie. Ponad 10 lat temu płaciłem za okna (12 sztuk) do
    domu prawie tyle samo co teraz do firmy (24 okna, w tym tylko 2 małe).

    > a maja jakies naprawde wypasy (szyby U=0,5, profile siedmiokomorowe i
    > wypelniane pianka), cale okna U 0,7-0,8. Raz cieplejsze od moich w nizszej
    > cenie... :)

    Standard taki, 3 szyby, 2 komory, profil nie wiem jaki, ale z trzecią
    uszczelką, podparcie dźwignią a nie ślizgiem, klamki z klikiem i
    blokadami, mikrouchyły, dodatkowe rygle antywyważeniowe i co
    najciekawsze zażyczyłem sobie folię na wewnętrznej szybie, oklejane RAL,
    od wewnątrz białe.
    U=0.8 naklejone na każdej szybie.

    Jeszcze lepsze jajca były z parapetami wewnętrznymi. 10 sztuk (na hali
    nie mam) z kamienia w cenie 1300B? Jakoś tak, nie pamiętam dokładnie,
    ale spodziewałem się że będzie znaczeni drożej.

    Moim zdaniem branża potaniała wręcz o 50% :) ale to już trzeba by było
    sprawdzić na takiej samej ofercie.

    Miłego.
    Irek.N.