    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Orientacyjne koszty po SSO
    Date: Wed, 30 Nov 2011 14:37:14 +0100

    Użytkownik Radarro napisał:
    > Okna (6 "duzych", 5 malych, drzwi tarasowe, wejsciowe + 2 bramy garazowe - 25 kPLN

    Ok, ale znajdziesz taniej.

    > Elektryka - 10 kPLN (nie rozwazam na razie alarmu, sieci, bez sterowania rolet
    > etc).

    Tu chyba trochę przeszacowałeś, ale z osprzętem owszem :-)

    Sciany ceramika. Chyba jednak mniej patrzac na watek ponizej :)
    > Hydraulika - 10 kPLN (szambo, chyba ze POS, bo mam miejsce. A moze moja wies
    > skanalizuja nagle w 2 lata? :)

    Jak szambo będziesz robił, albo POś, to może i tyle wyjdzie.

    > CO + CWU - groszek albo normalny weglowiec kolo 15 kW. Raczej podlogowka, ale
    > nie jestem 100% pewien jeszcze - 35 kPLN

    Nie... no tu trochę chyba przesadziłeś. :-) tak w 25 kzł się powinieneś
    spokojnie zmieścić, jak nie 20...

    > - wylewki (z ociepleniem podlogi piwnicy, moze tez garazu) - 5 kPLN?

    Ok.

    > - tynki - 5-6 kPLN - wyliczylem okolo 250m2 powierzchni, musze sprawdzic.

    Tu sobie dodaj trochę... ja też myślałem, że będę miał z 400 m2 tynków,
    a wysżło 630... :-)

    > - schody drewniane na pietro - 5 kPLN

    Czy dasz radę w tej kwocie zrobić porządne drewniane schody???
    Obstawian 10 k...

    > - ocieplenie skosow - pow. dachu koło 200m2 - liczę 10 kPLN.

    Pomnóż to przez dwa... chyba, że chcesz sam robić 'tymi rencami'.

    > - elewacja (15-20 styro) - nie mam pojecia ile... 15-20 k PLN?

    Ile tam masz metrów?
    Coś czuję, że tu trochę przeszacowałeś. Do 15 powinieneś się zmieścić.

    pozdrawiam
    Robert G.