  • Data: 2015-08-09 02:00:55
    Temat: Re: Orzechy laskowe - cena
    Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-08 13:31, Lisciasty pisze:
    > Jeszcze niedawno były po 40 zł/kg, ostatnio widziałem,
    > że winszują sobie 80 (!)... Czy coś się stało że tak
    > podrożały? Czy może jakaś nowa moda, diety cud
    > czy coś w ten deseń?
    >
    > Pzdr.
    > L.

    Ostatnio widziałem wywiad z prezesem Bakallandu który stwierdził, że
    generalnie wszystkie bakalie podskoczyły w ostatnich latach kilkukrotnie
    i tłumaczył to właśnie modą na zdrowe odżywianie. I chyba coś w tym
    jest, bo ja ostatnio (coś koło lutego) sprzedałem kilka kilogramów
    orzechów włoskich, łuskanych po 28 zeta za kilogram. I to bez żadnej
    łaski w cukierni. Zwykle płacili 10-14złotych.