  • Data: 2014-03-17 15:28:48
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2014 11:21, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > A czy pytający coś pisał o dużej liczbie linii napowietrznych???

    Nie. Ale nie pisał też o zerowej. Skoro pytanie padło to dyskoteka
    musiała się zdarzać.

    > No dobra niech będzie milion za ewentualną kontuzję. To liczymy ! milion
    > * 0,000000000000000000000000001 = ... Zero! Wymyśl, coś lepszego, bo na
    > razie Ci nie wychodzi, a wiem, że potrafisz.

    Przestać brać liczby z sufitu to może coś ci wyjdzie.

    > Znowu masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Które zdanie pierwszego
    > post rozumiesz jako: "niosłem talerz gdy zgasło światło"?

    Wystąpił problem braku zasilania. Konkretne okoliczności są nieistotne.

    > Przeczytaj jeszcze raz tym razem wolniej to może zrozumiesz. Na razie
    > wyciąłeś _fragment_ mojej wypowiedzi i się do niego odnosisz kompletnie
    > bez zrozumienia całości.

    Raczej sam nie rozumiesz, co napisałeś.

    Gówno tu kogo obchodzi, że u ciebie przez prawie 10 lat za twojej
    przytomności/obecności nie było żadnego zaniku zasilania.

    Normalnych ludzi nagłe ciemności za ich przytomności zdarzają się od
    czasu do czasu i dla mnie np. te dodatkowe 50zł za rok na rachunku za
    prąd jest warte komfortu nieprzerywanego oświetlenia. Podobnie jak dla
    innych komfort regulowanej temperatury jest wart wydania pieniędzy na
    automatycznie sterowany piec i automatyczną klimatyzację (plus rachunki
    za prąd i opał) - choć patrząc na rachunek czysto ekonomiczny to się
    zdecydowanie "nie opłaca" i lepiej postawić mniejszy dom i opalać w
    kominku drewnem.