  • Data: 2010-02-10 22:46:43
    Temat: Re: Oświetlenie taśmami LED
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-02-10 23:10:05 niejaki Rentier napisał:
    > Witam
    > Czy ktoś użytkuje takowe?
    > Po czym odróżnić badziew, w którym padnie co trzecia dioda, lub spadnie ich jasność
    od taśm markowych?
    > Chcę w obniżonym suficie zainstalować takie coś żeby sufit wyższy rozświetlić
    miękkim światłem...

    ja zastosowałem do oświetlenia szafek w kuchni

    po czym rozpoznać to ci nie powiem - swoje listwy kupowałem na warszawskim
    wolumenie po kilku niedzielach szukania - trafiłem na naprawdę niesamowite
    są to listwy własnej roboty sprzedawcy - wykonane bardzo estetycznie i
    strasznie jasno swiecące - na tyle jasno że blat pod pojedynczą szafką jest
    oświetlany przez 3 diody - w całej kuchni mam zamontowane 4 takie 3 diodowe
    listewki
    z tego co się dowiedziałem są to diody stosowane w "komórkach" jako "lampy
    błyskowe"
    zasilanie z 12v zasilacza od jakiegoś kompletu z ikei

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl