    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 5 Mar 2015 05:58:44 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <3...@g...com>
    <md9fg7$r8d$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <md9j3c$v0g$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <md9lne$6ov$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 14:29:19 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > kogoś wysyłać do getta bo jest biedny. Smutne to.

    > Ludzie nie kradną dlatego że są biedni tylko dlatego że są złodziejami.
    > Ludzie nie trują swoich sąsiadów bo są biedni tylko dlatego że są chamami i
    > mają swoich sąsiadów gdzieś.
    >
    > Czym różni się dwóch ludzi zarabiających po 2tys miesięcznie gdy jeden z
    > nich grzeje gazem i płaci za to 300zł miesięcznie a drugi śmieciami i płaci
    > za to 100zł miesięcznie a resztę przepija?
    > Podpowiem jakbyś od razu nie zauważył - nie, nie różnią się majątkiem.
    >
    > Sugerowanie że ktoś jest chamem, złodziejem czy mordercą dlatego że jest

    ja tam nikomu źle nie życzę. Ale dla nadętych bufonów mam takie życzenie. Żeby im się
    coś w życiu wyjebało. Tak na dwa lata. Żeby stracili dobrze płatną pracę, albo żeby
    klient ich wydymał bez gumki. Żeby na własnej skórze odczuli jak się żyje jak nie
    można kupić swojemu dziecku taniego prezentu na urodziny. Żeby sami na sobie
    sprawdzili jak się sprzedaje to co ma za 1/3 wartości. Takie doświadczenie bardzo
    korzystnie wpływa na późniejsze spojrzenie na otaczający świat.