  • Data: 2012-03-08 13:52:53
    Temat: Re: PC P-W 04.03.2011 - 04.03.2012.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tu chyba wygrywaja sterowniki dwustanowe...

    U mnie tak naprawdę sterownik PID działa w trybie dwustanowym ...

    Sterownik pogodowy nie lubi sterownika pieca. Sterownik pogodowy miesza
    zaworem czterodrożnym i w ten sposób "inteligencję" szlak trafia ...

    Jak wyłączyłem pogodówkę (tzn ustawiłem zawór czterodrożny ręcznie) to nagle
    sterownik pieca zaczął sporo lepiej działać , ale i tak daleko mu do tego
    jak powinien działać ...

    Zrobiłem to dla "testu". Ustawiłem piec na 50 stopni i teoretycznie PID
    jako tako działał. Niestety spalanie jakoś nie zszokowało (10dni około
    100-110kg) bo takie spalanie miałem od października aż do połowy stycznia w
    trybie dwustanowym i przy 60 stopniach ...

    Dziś się wkurzyłem i odpaliłem pogodówkę , bo zmęczyło mnie kręcenie zaworem
    czterodrożnym , tym bardziej że reakcja na zmiany nie jest aż tak szybka ...