  • Data: 2012-03-09 14:17:58
    Temat: Re: PC P-W 04.03.2011 - 04.03.2012.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 15:12:41 UTC+1 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Tyle że dopiero w lutym zacząlem podejrzewać że winny może być sterownik
    > pogodowy a

    Jeśli dobrze pamietam to juz wczześniej tobie tu radzono abycs darował sobie
    pogodówke. A Ty i tak wywaliłes niepotrzebnie kilka setek.
    > No jest jeden w łazience. Miał być i mimo
    > że hydralik o nim zapomniał to później musiał pociągnąć jeszcze jedną linie
    > grzewczą specjalnie to tego grzejnika (nie był delikatnie mówiąc szczęśliwy)
    > , a okazało sie że ani razu go nie uruchomiłem i teraz najchętniej bym się
    > go pozbył ;)

    A to tak jak u mnie- dwa grzejniki łazienkowe w łazienkach wisza i prakrtycznie nie
    odpalane. Strata kasy. Kilka razy juz pisałem że grzejniki łazienkowe to strata kasy.