  • Data: 2012-04-07 22:13:53
    Temat: Re: PC P-W 04.03.2011 - 04.03.2012.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jlmrrc$lm3$1@inews.gazeta.pl...

    > heh w lazience w piwnicy mam podlogówkę, grzejnik i drabinkę, dwa ostatnie
    > nawet przy -25 nie odpalalem, a jak powiesze na drabinkach recznik to mega
    > szybko schnie od podłogówki, bo mam w lazience 25stopni :), duzo kasy
    > poszło niepotrzebnie to tylko przykład, tak to jest jak człowiek sam chce
    > cos ulepszać

    Ja mam podlogowke wszedzie, jednak jakis wieszak i tak trzeba kupic.
    Grzejnik jest idealnym wieszakiem, z minimalnym przeplywem rozgrzewa sie
    lekko, ze tak powiem, ale zawsze wiec reczniki schna zdecydowanie szybciej.
    Osobiscie nie zrezygnowal bym z drabinki nawet jesli mialby byc podlaczony
    bezposrednio do obiegu podlogowki. Tu nie chodzi o temp. w pomieszczeniu, bo
    te zapewnia podlogowka, choc u mnie jakies zimne te podlogi i podobno zimne,
    nietrendy sciany 1W z Porothermu 44.

    Pozdro.. TK