  • Data: 2016-09-01 18:33:03
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-01 o 15:22, Myjk pisze:

    > Wszsytkie faktury na gaz jakie do tej pory widziałem, a szukałem do
    > porównań dla mojego przyszłego źródła ciepła, wykazywały średni koszt kWh
    > gazu ziemnego na poziomie 0,24 zł -- tylko jedną fakturę ostatnio widziałem
    > na FM gdzie wychodziło 0,20 zł/kWh. Ale to uwzględniało koszt kWh dla zimy,
    > a nie średniej kWh z całego roku... Większość opracowań w necie określa
    > średni koszt kWh gazu na 23-24 grosze (przy przeliczniku 11kWh z m3). Póki
    > co wychodzi na to, że u Ciebie gaz jest za pół darmo. Stąd moje nieukrywane
    > zdziwienie.

    Tu muszę sprostować i przeprosić bo sam popełniłem błąd w wyliczeniach
    kWh gazu, otóż sądziłem, że jeden składnik z cennika był ceną brutto a
    drugi netto, dlatego wyszła mi cena 12-13gr/kWh. Teraz dopiero
    zauważyłem, że oba są podane netto, biorąc to pod uwagą cena kWh gazu w
    PGNiG wynosi obecnie 16,5 gorsza brutto.
    Żeby nie było wątpliwości podaję stronę z aktualnymi cenami gazu PGNiG:
    http://www.pgnig.pl/dla-domu/gaz

    > Zatem zapodaj proszę swoją fakturę do zaczytania, chętnie się pozytywnie
    > rozczaruję.

    Jak nie zapomnę, to jutro zapodam, akurat dziś eBOK PGNiG ma przerwę
    techniczną i nie mogę ściągnąć faktur.